و بالاخره این خط دوم اضافی

استاندارد

چقدر منتظر امروز بودم. هنوز هم باورم نمیشه. همش فکر میکنم که نباید جدیش بگیرم چون نمیتونه واقعی باشه حتماً یه جای کارو اشتباه کردم و اشتباهی جواب مثبت شده. صبح تنها چیزی رو که تو دستشویی میشد جای لیوان استفاده کرد ، در اسپری مو، رو ورداشتم. توش جیش کردم و یکی ازین چوبای ارزون قیمت تست حاملگی انداختم توش. همون دو ثانیه اول یک خط قرمز پررنگ پدیدار شد و من تازه داشتم دنبال یه جایی میگشتم که بزارمش و پنج دقیقه دیگه برگردم که ببینم جواب چیه که یه خط کمرنگ دیگه آروم آروم شروع کرد به ظاهر شدن. اولش فکر کردم سایه خط رو دارم از زیر مقوا میبینم آخه من تا حالا این خط دوم رو ندیده بودم. بعد همینجور پررنگتر و پررنگتر شد در کمتر از 30 – 40 ثانیه. چند بار رفتم و اومدم و نگاهش کردم. هربار منتظر بودم که خط دوم به سبک اسرارآمیزی ناپدید شده باشه . آخرش بردم و تو کشو قائمش کردم .

با توجه به تصاویر دو بعدی ، سه بعدی ، طراحی و نقاشی موجود در 10، 12 تا اپلیکیشنی که دانلود کردم بچه من الآن قد یه دونه خردله به عبارتی یه توده سلوله به قد و قواره دو میلیمتر که با سرعت زیادی داره تقسیم میشه و با این فعالیتی که داره میکنه چنان منو از تک و تا انداخته که دارم از خستگی جون میدم. بچه من !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! عجب

یک پاسخ »

پاسخی بگذارید

